Št. artiklov: 0

Pogoji in navodila za nakup v spletni trgovini

Splošni prodajni pogoji

Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in kodeksov za elektronsko poslovanje.

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani www.prema.si, ki jo upravlja podjetje Prema d.o.o., ponudnik storitev elektronskega poslovanja, v nadaljevanju: 'ponudnik'.

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila.

Fizična oseba je tisti uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Potrošnik, ki opravi nakup, s samim nakupom potrjuje, da je seznanjen s pogoji nakupa, in da se z njimi strinja kot tudi s plačilom, s tem tudi privoli, da se za namen nakupa uporabijo njegovi osebni podatki.

Pred nakupom preko spletne strani, prosimo, preberite pogoje poslovanja.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra in davčno številko)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefon, elektronski naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • prodajne pogoje (nakup, dostava, reklamacije, ...)

Postopek nakupa

  • S klikom na besedo "Dodaj v košarico" izdelek dodate na seznam vašega naročila
  • Ogled vašega naročila izvedete s klikom na besedo "košarica" (na strani desno zgoraj)
  • Izdelke iz košarice lahko odstranite s klikom na rdeči znak "X", na desnem robu vrstice
  • Ob spremembi naročene količine, kliknite na gumb "preračunaj količine"
  • Po pregledu naročila, kliknite na gumb "izdelaj naročilo"
  • Vnesite pristopne podatke, preveriti točnost elektronskega naslova!
  • Preverite svoje podatke in jih po potrebi dopolnite
  • Izberite način prevzema in plačila blaga
  • S klikom na gumb "zaključi in potrdi naročilo" oddate naročilo, in ga ne morete več spremeniti
  • Na vaš navedeni elektronski naslov boste prejeli ponudbo blaga, ki ste ga izbrali
  • Podatki o kupcu

    Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, naslov, kraj, poštno številko, elektronski naslov in telefonsko številko). Podatke potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

    Način dostave

    Blago pošiljamo preko podjetja Pošta Slovenije. Redno dostavo blaga bomo zaračunali v višini 4,50 EUR ne glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila. Dostavo izven Slovenije bomo zaračunali posebej. Naročila z vrednostjo nad 30€ bomo poslali brezplačno.

    Način plačila

    Plačilo po predračunu (avansno plačilo). Plačilo lahko izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila in predhodne izbire omenjene opcije. Pri plačilu obvezno navedite sklicno številko naročila.

    Plačilo po povzetju. Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba za tovrstno uslugo zaračunava provizijo.

    Pregled naročila

    Prikazani so izdelki, ki ste jih je med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo.

    Zaključek naročila

    Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ''Zaključi naročilo''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se Vam na spletni strani izpiše tekst ''Vaše naročilo je bilo sprejeto. Zahvaljujemo se vam za nakup v naši spletni trgovini in se priporočamo tudi v prihodnje!

    Na elektronski naslov vam bomo poslali potrditveno sporočilo z vsemi podrobnostmi nakupa''.

    Dokončna potrditev naročila

    Po oddaji naročila bo uporabnik na posredovani elektronski naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel elektronsko pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.

    Za kakršnakoli vprašanja o vašem naročilu nas lahko kontaktirate na elektronski naslov info@prema.si.

    Odstop od naročila pred dostavo

    Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko elektronske pošte na naslov info@prema.si.

    Cene

    Vse cene navedene na spletni strani so končna cena in so v njej že zajeti vsi prispevki in davki.

    Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

    Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

    Način plačila je z gotovino ob prevzemu, po posredovanem predračunu na TRR prodajalca.

    Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

    Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu, kar pa ne velja za naročila oddana po telefonu. V tem primeru ponudnik hrani podatke o naročniku samo v bazi podatkov o strankah podjetja v sklopu programa, ki ga podjetje uporablja za svoje računovodske potrebe.

    Pri opisih izdelkov lahko pride do napak. Pridržujemo si pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave.

    Multimedijska vsebina

    V spletni trgovini so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije in videoposnetke izdelkov. Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov.

    Plačilo po povzetju

    Blago, kupljeno preko spletne strani podjetja Prema d.o.o. kupec plača po povzetju pošiljke poštnemu uslužbencu oziroma dostavljalcu.

    Za dostavo blaga skrbi podjetje Pošta Slovenije, večinoma že naslednji dan, vendar najkasneje v 5 delovnih dneh od prejetja naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

    Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.

    Pravica do odstopa od nakupa - vračilo blaga

    Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43. členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

    O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite na kontaktni e-naslov info@prema.si . Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

    Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

    Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

    Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

    Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

    Spletna trgovina si pridržuje pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega ali izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, originalno zapakiran, neuporabljen, itd) zavrne na stroške pošiljatelja. Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali Vam vrnili denar.

    Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, katerega številko priložite k izdelku in reklamacijskem zapisniku, ki ga vračate oziroma pošljite po e-naslovu na info@prema.si .

    Klikni na povezavo za prenos dokumenta (PDF): Elektronski obrazec za odstop/vračilo izdelka

    Reklamacija

    Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

    V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri dostavni slubi.

    V primeru reklamacije se paket dostavi na enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) oz. ga ne sprejme in pri dostavljalcu izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri ponudniku, kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.

    Stvarna napaka

    Napaka je stvarna:

    • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali za promet;
    • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
    • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
    • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upšotevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

    Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

    Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

    • ali odpravo napake na izdelku;
    • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
    • ali vračilo plačanega zneska.

    Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potronikov.

    Garancija

    Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

    Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom ponudnika.

    Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

    Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

    Dostava

    Blago, naročeno na spletni strani vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Naročeno blago pripravimo in odpremimo v 1-5 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. (v kolikor so izdelki pri nas na zalogi). Če naročenega blaga ni na zalogi, vam bomo to sporočili. Dostava poteka samo na področju Slovenije. Za dostavo blaga skrbi podjetje Pošta Slovenije, ki vam bo naročilo dostavila v roku 5 dni od odpreme blaga. Dostavni uslužbenec vas bo po vsej verjetnosti s pošiljko iskal doma v dopoldanskem času, v primeru, da vas ne bo doma, boste pošiljko lahko prevzeli na najbližji pošti. Pridržujemo si pravico do spremembe pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk. Strošek dostave znaša 4,50€, ne glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila. Naročila z vrednostjo nad 30€ bomo poslali brezplačno.

    Varnost

    Od vas prejete podatke uporabljamo za potrebe vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za dostavo pošiljke (ime, naslov, telefon za dogovarjanje o rokih dostave). Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo nikomur drugemu.

    Varovanje osebnih podatkov

    Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

    Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

    Vaši osebni podatki bodo zakodirani preneseni preko interneta. Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb, Kljub redni kontroli vaših podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.

    Varstvo otrok

    Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

    Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

    Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

    Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

    Odveza odgovornosti

    Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil dostop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

    Pravica do obveščanja

    • informacija: imate pravico do neplačljivih informacij o vaših podatkih in tudi, če je potrebno, do zaprtja in izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na: info@prema.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.
    • obvestila: po prijavi na obvestila bosta vaše ime in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@prema.si .
    • preklic privoljenj: dovoljenje za obveščanje se v toku naročevanja izrecno dovolili. Želimo vas opozoriti, da se bo podjetje Prema d.o.o. po svojih najboljših močeh trudilo zagotoviti verodostojne in posodobljene podatke o izdelkih, ki jih trži na spletni strani. Klub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov. V takem primeru bo kupec naknadno obveščen o spremembah in bo imel možnost preklica naročila z vračilom morebitne nakazane kupnine ali zamenjave naročenega izdelka.

    Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz.

    Oglasna elektronska sporočila

    Ponudnik bo uporabnikom pošiljal oglasna elektronska sporočila le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

    • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
    • pošiljatelj bo jasno razviden,
    • različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
    • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
    • na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@prama.si ,
    • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.

    Oglasni material bo poslan v imenu podjetja Prema d.o.o. z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.

    Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli elektronsko sporočilo z oglaševalskimi ponudbami in ostalimi vsebinami s strani ponudnika (v primeru, da je bila elektronska pošta že poslana oz. v fazi pošiljanja). Vnaprej se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.

    Piškotki

    Ponudnik na svojih spletnih straneh uporablja spletne piškotke.

    • Piškotki so tekstovne datoteke, ki se ob obisku in uporabi spletnega mesta shranijo na uporabnikovo napravo, s katero uporabnik dostopa do spletnega mesta. Ob ponovnem obisku spletnega mesta lahko ponudnik dostopa do podatkov na uporabnikovi napravi, ki so se zbrali s pomočjo piškotkov.
    • Ponudnik s pomočjo piškotkov zagotavlja boljše ter uporabniku bolj prijazno in osebno prilagojeno delovanje in prikazovanje spletnega mesta, obenem pa mu piškotki pomagajo pri analizi uporabnikov, beleženju obiska (statistični nameni) ter za bolj učinkovito oglaševanje.
    • Piškotki opravljajo številne funkcije – omogočajo sledenje obiska spletnih strani, omogočajo različne kampanje in popuste, preko piškotkov pa se shranjujejo tudi informacije o tem, ali ste naročnik na naše spletne novice, ali ste upravičeni do določenih popustov ali ugodnosti.
    • Piškotki oziroma podatki, zbrani z njihovo pomočjo, sami po sebi ne omogočajo identifikacije uporabnika v smislu zakonodaje o varstvu osebnih podatkov, saj z njimi ni mogoče ugotoviti, za katero konkretno osebo gre.
    • Ker si nenehno prizadevamo, da bi vam zagotovili najboljšo možno uporabniško izkušnjo, naše spletne strani delujejo optimalno le, če so piškotki omogočeni. Tako vas lahko prepoznamo ob ponovnem obisku naše strani, obenem pa nam piškotki omogočajo odkrivanje in odpravljanje napak, zato je vaš ogled hitrejši in še bolj oseben. Dodatni podatki se shranijo le, če se s tem strinjate, na primer z vnosom podatkov pri naročilu izdelka ali včlanitvi/registraciji.
    • Odločitev, ali boste spletnim stranem dovolili uporabo piškotkov ali ne, je povsem v vaših rokah, pri tem pa velja opozoriti, da stran optimalno deluje le, če so piškotki v vašem brskalniku oz. na naših spletnih straneh omogočeni.

    Pritožbe in spori

    Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko elektronskega naslova ali pisno na naslov ponudnika. Pritožbo bomo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

    Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

    Izvensodno reševanje potrošniških sporov

    Ponudnik obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.

    V nadaljevanju ponudnik objavlja povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (kliknite na povezavo platforma SRPS).

     

    PREMA d.o.o.
    Ulica majorja Lavriča 12
    1000 Ljubljana, Slovenija

    E-POŠTNI NASLOV: info@prema.si

    URADNE URE: ponedeljek - petek od 9:00 - 15:00 ure

    Matična številka družbe: 5572436
    Davčna številka: SI87480034 (Smo davčni zavezanci.)
    Podatki o vpisu v register: Okrožno sodišče v Ljubljani - sod. reg. št. SRG 1407/92
    Osnovni kapital: 101.222,67 EUR

    BANKA: SKB d.d., LJUBLJANA
    IBAN: SI56 0310 6100 0758 797 Swift-bic: SKBASI2X Koda: WEBI




    Spletna trgovina WebyShop :: http://www.webyshop.com
    www.webyshop.com